By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

  Oh Most Wanted inspirasi Nora Danish Nora Danish telah melancarkan jenama Oh Most Wanted, produk miliknya baru-baru ni. Siapa tak...

Oh Most Wanted inspirasi Nora Danish


 Oh Most Wanted inspirasi Nora Danish




Nora Danish telah melancarkan jenama Oh Most Wanted, produk miliknya baru-baru ni. Siapa tak kenal Nora Danish kan? Si comel yang tetap jelita walaupun sudah menjejaki usia 30-an, kekal muda remaja.


nora danish oh most wanted
   Credit to: IG Nora Danish 


Oh Most Wanted Setanding Jenama Antarabangsa

Sekali tengok, mesti ramai ingat packaging Oh Most Wanted ni international product. Tiada siapa sangka ini produk tempatan dari segi packaging dan kualitinya. 


produk ohmostwanted
Antara produk OH MOST WANTED


Oh Most Wanted Masuk Tahun Ke 3


Nora Danish ketika ditemui di majlis pelancaran berkata:" Sebenarnya produk Oh Most Wanted dah berada di pasaran selama 2 tahun tetapi tiada siapa tahu Nora salah seorang di sebalik lahirnya jenama ni"

"Tahun ketiga ni (2018) Oh Most Wanted nak fokus pada komersialkan produk mereka selepas 2 tahun fokus pada R&D dan market validation. Selama ni team Oh Most Wanted fokus pada kajian dan marketing untuk bawa produk ni lebih hadapan dan bertahan dalam industri kosmetik. Nora juga sebelum ni berkerja belakang tabir sebab masih terikat dengan beberapa kontrak"

   pelancaran ohmostwanted

Produk Oh Most Wanted diinpirasikan daripada minat Nora yang mendalam dalam bidang kecantikan dan penjagaan wajah sejak dari kecil lagi. Oh Most Wanted juga  hasil daripada pengalaman Nora melancong ke luar negara dan aspirasi Nora terhadap perkara-perkara yang cantik, youthful, cute dan sangat feminis.


Pasaran Antarabangsa sudah mula ditembusi


Oh Most Wanted ni sebenarnya dah pun masuk pasaran antarabangsa, kelas kan? Dah ada kat Singapura, Brunei dan Jepun dan beberapa negara Eropah seperti Rusia, Perancis dan UK dalam kuantiti kecil. Power kan team belakang tabir produk ni. Bukan calang-calang orang.


Nora bersama antara orang kuat Oh Most Wanted, Nana dan Dr.Aina
 Nora bersama antara orang kuat Oh Most Wanted, Nana dan Dr.Aina

Oh Most Wanted hasil gabungan kosmetik dan farmasi


Apa istimewanya produk OH MOST WANTED ni ialah ia bukan produk kosmetik semata-mata macam jenama yang ada kat Malaysia ni. Produk ni menggabungkan kosmetik dan farmasi iaitu cosmeceutical. Hasil formulasi dua doktor yang merupakan rakan kongsi Nora Danish iaitu Dr Aina dan Dr Azri yang memiliki klinik estetika iaitu Klinik Hana.

Fungsinya menyerikan dan sekaligus merawat. Baca je tagline "It seals and heals" pun dah tau bukan produk biasa ni. Sebagai contoh, rata-rata pengguna berpuas hati dengan kualiti produk seperti Magic Foundation kerana ia amat ringan, mudah ditanggalkan, mesra wudhu, dan mampu menyelesaikan masalah kulit mereka.


nora danish
  Oh Most Wanted Magic Foundation yang menjadi kegilaan ramai.
  
Didatangkan dengan beberapa produk iaitu foundation, lipcream, magic sponge dan magic wand. 

nora danish ohmostwanted
Nora Danish bersama Pout-fect Lipcream Oh Most Wanted

Nora juga ada bagitahu sebenarnya produk ni dah ada reseller sejak awal lagi. Satu Malaysia ni ada, luar negara pun ada. Nora juga masih buka peluang sesiapa yang berminat nak jadi reseller tau.
OH MOST WANTED juga bakal mengeluarkan produk Pro -face- sional yang untuk penggunaan yang lebih berat bagi majlis tertentu.


Pada tahun 2018 juga, Nora memberitahu dia sedang mengintai peluang eksport ke Indonesia, Thailand, Filipina dan beberapa negara Eropah dengan kerjasama rakan niaga strategik di sana.


Mana nak dapat Oh Most Wanted?

reseller ohmostwanted

Untuk pengetahuan semua, produk-produk Oh Most Wanted boleh didapati di semua cawangan Play Up Advance, Klinik-klinik kecantikan dan farmasi terpilih, kedai-kedai online seperti MySmink, BeautyBrowse dan PinkboxCereal, pengedar /resellers di seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei atau di laman rasmi www.ohmostwanted.com.

Boleh dapatkan bersama saya,reseller sah di:-

Website Produk: www.makeupsuperb.com
IG: ohmostwanted_pahang
FB Page: Foundation Best
Whatsapp: 013-2561918

Credit to: www.makeupsuperb.com/blog

0 ulasan: