By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Bismillahirrahmanirrahim Lama betul tak jenguk blog sendiri. Busy sangat lah tu~~ Alhamdullilah sekarang dah berada di rumah.  Cuti...

Selamat Mengundi, Rakyat Malaysia ^^

Bismillahirrahmanirrahim

Lama betul tak jenguk blog sendiri. Busy sangat lah tu~~
Alhamdullilah sekarang dah berada di rumah. 
Cuti kali ni agak istimewa sebab balik sebab mengundi~~oh saya dah 22?besar dah saya:p.
Cuti sampai Isnin ni,majoriti yang boleh mengundi,memang balik.
Alhamdullilah tadi tak sangkut jem sebab balik awal sikit:p
Bakal mengundi tahun ni,pengalaman baru buat saya.
InshaAllah
5 Mei 2013 ni.
Pagi saya pergi undi, lepas tu terus balik kampung mak.
Selamat mengundi semua!
Sempat jalan-jalan cuci mata tengok suasana pilihanraya ke 13 di Temerloh dan Mentakab.
Agak panas. Bawah ni saya letak gambar yang saya sempat curi ambil waktu memandu. (waktu trafficlight merah dan jem la~~)
Semoga kita semua dapat buat pilihan yang tepat dan bijaksana,inshaAllah.
Wassalam.


 kawasan Batu satu,Temerloh
simpang ke Jerantut

0 ulasan: