By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Bismillahirrahmanirrahim. Segala Puji bagi Allah yang telah menciptakan sekelian makhluk, Maha Suci Allah daripada segala sifat kekurangan d...

Istimewa buat sahabatku,Suhada...


Bismillahirrahmanirrahim.
Segala Puji bagi Allah yang telah menciptakan sekelian makhluk, Maha Suci Allah daripada segala sifat kekurangan dan sifat makhluk. Maha Besar Allah yang telah memberikan kemenangan kepada Islam dan menjadikan Islam sebagai agama yang diredhai.Firman Allah S.W.T. yang bermaksud : Sesungguhnya agama (sistem hidup) yang diridhai disisi Allah ialah Islam.(Qs.Ali Imran:19).Salawat dan salam buat junjungan besar Rasullulah s.a.w.

17 April 2010.
Apakah ertinya tarikh ini? Buat seorang sahabat yang sama-sama berjuang di taman ilmu UIA, Suhada Zaidi. Saya kirimkan ucapan selamat menyambut hari lahir yang ke 21. Bertambahnya usia,semoga bertambahnya amalan yang baik. Semoga dipanjangkan umur dan hari-hari yang mendatang lebih baik dari sebelumnya.Semoga Allah sentiasa merahmatimu.Terkenangkan saat-saat bersama yang dilalui selama ini,saya sama sekali tidak menyangka saya akan menjadi begitu rapat dengan sahabat ini. Hari-hari yang dilalui membuatkan kita semakin mengenali sahabat kita.Mungkin saya bukanlah sahabat yang terbaik buat anda.Namun,saya mengharapkan kamu mendapat yang terbaik.Istimewa buat Cik Siti Nur Suhada Zaidi yang berada di Kelantan saat ini,ucapan dalam pelbagai bahasa:


كل عام و أنت بخير(arabic)

生日快樂 [生日快乐] (shēngrì kuàilè)mandarin

Bon anniversaire(french)

janmadina mubārak ho(hindi)

お誕生日おめでとうございます (otanjōbi omedetō gozaimasu)Japanese

생일축하합니다 (saengil chukha hamnida) korean @ Chansung version=p

salam rindu buat Su dari Bandar Ikan Patin.
Terima kasih atas segalanya.



0 ulasan: