By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

SELAMAT HARI GURU Hari ni 16 Mei..Hari apa? Hari Guru=) Teringat waktu persekolahan dulu,hari ni lah yang paling sibuk dan bererti bagi say...

Selamat Hari Guru

SELAMAT HARI GURU

Hari ni 16 Mei..Hari apa? Hari Guru=)
Teringat waktu persekolahan dulu,hari ni lah yang paling sibuk dan bererti bagi saya.Bukan sebab saya ni guru,tapi sebab saya ni pelajar.Hehe.Hari ni juga hari yang paling bererti buat ayah suatu masa dulu.Masa ni saya pun menyibuk juga.Haha..
Apa saya buat hari ni?? Terkenangkan zaman persekolahan.Terima kasih buat semua guru di SK LEBAK,SMA AL-KHAIRIAH dan sekarang di CFS IIUM,Nilai.Jasa kalian amat bernilai.Macam2 kenangan dengan cikgu2 zaman persekolahan dulu.
Selamat Hari Guru buat mak n ayah sedara saya dan juga sepupu saya yang bergelar guru.haaaaa???
Tak lupa juga buat MOHD FADHEEL NAJMI yang lahir pada 16Mei,Selamat Hari Lahir...Dah besar da adik kite yg plg bongsu nie..Hehe..
Hari ni juga saya menonton episod GOKUSEN 3 GRADUATION SPECIAL DAY 2009.Cerita ni memang best.Kisah seorang guru yang cukup bersabar dalam mendidik para pelajar yang sangat nakal.Akhirnya tiba juga hari graduasi para pelajar tu.Ucapan terakhir cikgu tu untuk anak2 murid dia memang menyentuh hati.Besarnya peranan cikgu dalam hidup kita..
Semoga semua cikgu terus bersemangat dalam mendidik anak bangsa!Terima kasih,cikgu!

Hari Guru 2007 di SMAKT

Gokusen 3 GRADUATION SPECIAL DAY2009
Adheel yg cute!

2 ulasan:

helang timur berkata...

happeningnye hari guru kat khairiah yekk..
beshya..
*jeles*
:P

huhu...
tu thn 2007 jer..
=(( skang x de da ari guru cm dulu...
sedeynyer....