By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Bismillahirrahmanirrahim. Lama dah tak blogging. Hari ni 10 .2. Lagi beberapa minit je nak 11.02.2015. Maka genaplah umur mak aku 65 t...

selamat hari lahir,my support system:)

Bismillahirrahmanirrahim.

Lama dah tak blogging. Hari ni 10 .2. Lagi beberapa minit je nak 11.02.2015.
Maka genaplah umur mak aku 65 tahun.

Esok birthday mak ,my support system yg paling awesome^_^
Syukur padaNya meminjamkan aku sampai saat ini seorang insan yg sangat awesome.
Yang selalu ada tak kira macam mana keadaan aku.
Yang tau jatuh bangun aku.
To be honest, aku adalah secret admirer aku. Sebab memang lah. Mak yang jaga aku dari kecik,lahirkan aku,kandungkan aku,jaga aku. Sejak dari umo 16 tahun aku tinggal ngan mak je,lepas ayah pergi selamanya. Ape cite pon,mak aku tetap usaha bagi yg terbaik untuk aku. Im proud to be mak's daughter:) Macam-macam mak dah lalui. Walaupun mak kecik je orangnya tapi hati manyak kuat. Semoga Allah terus lindungi mak.

Antara hadiah terindah daripadaNya ialah mak, Puan Salmiah Ibrahim.
Semoga segalanya yg terbaik untuk mak. 
Mak janganlah risau,semoga kesihatan mak bertambah baik,inshaAllah.
Akak sayang mak:)

Terima kasih mak atas segalanya^_^
Esok ade date ngan mak,okay^_^ huhu

gambar ni masa 2014,kat rumah Mak Cik Bi,seorang mak cik yang aku kenal masa g umrah 2010.sampai sekarang masih contact :)

0 ulasan: