By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Bismilahirrahmanirrahim Gambar oh gambar.  Itulah kesukaan saya. Camwhore ke saya? Mungkin tapi saya lebih suka tangkap gambar. ...

gambar oh gambar. Bahagian pertama: Perkahwinan

Bismilahirrahmanirrahim

Gambar oh gambar. 

Itulah kesukaan saya. Camwhore ke saya? Mungkin tapi saya lebih suka tangkap gambar.

Kenapa?
Salah satu sebab pada saya gambar ni membawa seribu erti.
Bukan hanya sekeping gambar atau lampiran yang tiada erti.
Pada saya,tiap gambar mempunyai cerita untuk kita selami daripada perspektif kita sendiri.
Di bawah ni antara gambar-gambar yang ada dalam koleksi peribadi saya. Fokus pada perkahwinan.  Yang selebihnya ada di www.lensafotografinorhalimah.blogspot.com
Untuk pengetahuan semua, boleh katakan 70% daripada isi laptop dan handphone saya memang gambar sahaja :p

Jom tengok. 
Untuk koleksi ini,tak banyak sebab saya tak mahu ganggu fotografer rasmi yang sudah dibayar :)
Apa yang saya boleh katakan, gambar perkahwinan mengandungi maksud yang membahagiakan. Itu paling jelas. Foto perkahwinan ibarat membawa sesuatu yang membahagiakan kepada raja sehari dan juga semua tetamu yang hadir mahupun yang melihat gambar tersebut.
^_^

majlis perkahwinan di Dewan Jubli Perak Kuantan 

Perkahwinan sepupu di Dewan Belia Sukan di Larkin,Johor Bharu 
 Perkahwinan sepupu di Selayang, Selangor


0 ulasan: