By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Bismilahirrahmanirrahim. Alhamdullilah,selesai sudah LAP selama 3 bulan. Setiap permulaan pasti ada pengakhiran. Maka semalam tamatlah sesi ...

Selesai Law Attachment Programme (LAP)







Bismilahirrahmanirrahim.

Alhamdullilah,selesai sudah LAP selama 3 bulan.
Setiap permulaan pasti ada pengakhiran. Maka semalam tamatlah sesi praktikal saya.
*the fact that i'll come again this coming monday,dont forget ya:p

3 bulan yang dilalui pastinya penuh dengan warna-warni.
Namun, yang pasti itu memberikan saya seribu satu pengalaman berharga sepanjang perjalanan saya bergelar pelajar Undang-undang.

Terima kasih buat semua warga Tetuan Sazali dan Temerloh cawangan Temerloh khususnya buat semua supervisors dan staff.
Saya memohon maaf atas salah dan silap saya sepanjang ini.
Semoga perkenalan kita tidak terhenti di sini. Saya gembira mengenali anda semua.Tentu sekali saya akan rindu saat di sana.:) InshaAllah kita akan berjumpa lagi.

Buat ibu saya,terima kasih kerana sentiasa memberi galakan kepada saya:)
Buat semua pensyarah di AIKOL ,terima kasih juga.
Buat semua sahabat yang sama-sama akan kembali memegang status asal sebagai Pelajar di AIKOL setelah tamat LAP,selamat meneruskan perjuangan.
Buat semua yang pernah hadir sepanjang kisah LAP saya,terima kasih saya ucapkan.
Hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian.^_^

Sekian,wassalam.


0 ulasan: