By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

bismillahirrahmanirrahim. walaupun badan terasa amat letih. berulang-alik dari KL,Pahang dan Johor. saya tetap ingin coretkan sesuatu buat k...

Barakallahulakuma...


bismillahirrahmanirrahim.
walaupun badan terasa amat letih.
berulang-alik dari KL,Pahang dan Johor.
saya tetap ingin coretkan sesuatu buat kakak sepupu tersayang.
alhamdullilah dia sudah selamat bergelar puan.^_^
selamat melayari bahtera perkahwinan buat Haryani dan Azerif.
semoga berkekalan selamanya.
24/7/2010
saya sangat gembira hari ini,tapi saya pasti Kak Yani lebih gembira hari ini.
Semoga Kak Yani menjadi isteri yang solehah.
Kepada "cousins" saya yang lain,korum kita dah kurang satu.hehe=p
If I'm not mistaken,next wedding caremonies will be Kak Nida and Murni.
Three weddings of this year!
Whose turn next year? my mode: waiting for next wedding invitation from any of my cousins!=p
So,please understand me! hehe.
Thanks to all.
p/s:please upload or give the pictures during Kak Yani's wedding to me a.s.a.p esp. the pictures with dslr!


0 ulasan: