By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

1. Apa yang akan anda buat bila dapat tahu member anda tikam belakang anda? cuba maafkan dia.jangan balas. 2. 6 orang di hati anda. En.Ahmad...

Tag oleh Syed Putra Ikmal.

1. Apa yang akan anda buat bila dapat tahu member anda tikam belakang anda?
cuba maafkan dia.jangan balas.

2. 6 orang di hati anda.
En.Ahmad Ramli bin Sumadi
Pn.Salmeh bt Ibrahim
Siti Nurul Aisyah bt Idris
Nova Kasrianti bt Kasman
Noor Faraheen bt Hamdan
Norjazlisyamimi bt Abdul Karim

3. Anda rasa anda comel?
Saya tak rasa.

4. Single or taken?
Status saya masih bujang.

5. Blog yang anda suka....
Cina Islam

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?
Ya


7. Lagu terakhir yang anda dengar?
Without you-2PM

8. Last text message..
Dengan ex-classmate

9. Last phone call..
Dengan saudara.Pasal jalan nak ke rumah saya.

10. Hari terakhir anda menangis
minggu lepas sebab terkenangkan sesuatu yg menyedihkan.

11. Five-5- favourite colour
Hijau.
Putih.
Coklat
Hitam
Krim

12. Orang terakhir YM?
Fatin Norain

13. Game paling anda suka?
zuma deluxe dan yang sepertinya

14. Apa perasaan anda menjawab tag ini?
biasa je.

15. Anda rasa tag ini best?
nak kena jawab juga?

16 Tag lagi 10 orang
Sarah Saadi
Salsabiila
Aisya Sufi
Norahil Husna
Fazreen
Khairul Azri
Fauzan Nazuaf
7 saja lah

2 ulasan:

Unknown berkata...

Imah, jangan sibuk ganggu 2PM saya! ;p

saya pun suka 2pm...terima kenyataan saya akan rebut dr kamu,syed=p