By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

bismillahirrahmanirrahim.. usahaku dan harapanku kini bukan sekadar angan-angan. alhamdullilah,begitu kuatnya ikatan persahabatan kami. sete...

pertemuan semula setelah 8tahun terpisah.

bismillahirrahmanirrahim..
usahaku dan harapanku kini bukan sekadar angan-angan.
alhamdullilah,begitu kuatnya ikatan persahabatan kami.
setelah 8tahun berpisah,saya dapat menjejak 7org sahabat baik saya sewaktu zaman sekolah rendah.
WANI,NADIA,AIN,SHEILA,MUSLIHA DAN KAK DE.
tak lupa buat adik angkat saya, RAFIDAH.dah besar dah=p
saya terpanggil untuk kembali mencari gambar2 kenangan kami sewaktu di bangku sekolah rendah,bersama-sama melalui zaman kanak-kanak,sungguh indah!
seronoknya saya tak terkata,mereka bukan setakat kawan2 sekelas.
malah lebih daripada itu.
teringat zaman sekolah,jika ayah ada mesyuarat ataupun ada kelas petang.
kebanyakan masa saya menunggu,saya habiskan di rumah mereka.
Terlalu banyak kenangan jatuh,berlari,ketawa,bermain,menangis dan sebagainya bersama mereka.
Saat-saat itu takkan saya lupakan walaupun dah bertahun berlalu.
Merekalah yang banyak meninggalkan kesan dalam kehidupan kanak-kanak saya.
Kerna boleh dikatakan kebanyakan masa saya dihabiskan di sebuah sekolah yang sentiasa terukir namanya di hati saya,ingin saya kembali ke sana!
Sekolah Kebangsaan Lebak.
Cikgu-cikgu juga tak sangka saya sudah sedewasa ini.
Ramai cikgu yang saya dah lama tak jumpa.
Sahabat-sahabat arwah ayah saya,mereka juga ibarat sahabat saya.
Saya harap saya dapat menemui lebih ramai rakan2 dan guru2.
inshaAllah kita akn bertemu jika semuanya cuti!
mungkin sesetengah orang berpendapat kita tak patut hidup dengan kenangan.
tapi bagi saya,setiap insan yang hadir dalam hidup saya punya tempat di hati saya.
setiap insan itu punya keistimewaan tersendiri.
setiap pertemuan ada perpisahan, namun begitu apa yang saya nak semua insan yang pernah,sedang atau bakal hadir dalam hidup saya tahu,setiap daripada kamu itu berharga.
sekian..
terima kasih semua.






rafidah(mule2 jmpe kat friendster)
kak de@rasyidah(kat fb)
ain(no hp)
nadia(friendster)
sheila(friendster)
musliha(friendster)
wani(no hp)

0 ulasan: