By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Bismillahhirahmanirrahim.. Alhamdullilah,walaupun saya sedang memikirkan tentang hal saya untuk esok sempat juga nak pos kat blog ni. 14 Dis...

Kamu sudah 18,Cik Farah

Bismillahhirahmanirrahim..
Alhamdullilah,walaupun saya sedang memikirkan tentang hal saya untuk esok sempat juga nak pos kat blog ni.
14 Disember 2009
Tunggu je tarikh ni sebab Cik Farah kita baru masuk 18=p
Sedangkan saya sudah 18 tahun 4 bulan.
Tapi tak mengapa saya tunggu kamu.
Kini,kita dah sebaya.
Tak sedar je dah 18.
Teringat kenangan zaman kanak-kanak bersama Cik Farah ni.
Apa-apa mesti nak sama.
Macam kembar tapi dah besar ni baru nampak taste kita banyak yang dah berbeza.
Dah la jarang jumpa kan?5 tahun yang lepas macam-macam perangai kita kan.
Nak lagi bila kat kampung.
Apapun saya tetap sayang kamu,Farah=D
Semoga hidupmu lebih bererti dan diredhai Allah.
Jaga diri.
p/s: jgn lupa cuti dah nak abis tuh!=p

0 ulasan: