By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

"accident" pertama ''kepet" Alhamdullilah Salawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi S.A.W. Saya masih diberikan...

::Hadiah daripada Allah::

"accident" pertama
''kepet"

Alhamdullilah
Salawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi S.A.W.
Saya masih diberikan peluang untuk terus hidup di muka bumi ini.
Pengalaman semalam membuatkan saya berfikir sedalam-dalamnya
Allah masih sayangkan saya
Saya masih diberi peluang untuk terus meminjam nikmat yang Allah berikan kepada saya.
Allah beri saya nikmat dan di sebalik itu Allah berikan saya ujian
Agar saya tidak lupa dan leka dengan nikmat yang dikurniakan baru-baru ini.
Sehari sebelum semalam saya dapat khabar yang gembira
yang memang dinanti-nantikan.
Alhamdullilah urusan itu hampir selesai.
Allah tak nak saya terlalu gembira,Allah hadiahkan sesuatu untuk saya lihat balik diri ini
Petang semalam,alhamdullilah saya dan Aisyah tidak apa2.
Saya harap segalanya akan pulih seperti biasa.
Yang pasti saya tak mau semangat saya hilang.
Saya kena kuat.
InshaAllah..
Ini pengalaman pertama saya.....

0 ulasan: