By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

pertama, saya nak wish good luck utk diri sendiri dan kawan2 kat cfs iium Nilai yang sedang dilanda musim final exam. kedua, selamat hari la...

4 ucapan daripada saya

pertama,
saya nak wish good luck utk diri sendiri dan kawan2 kat cfs iium Nilai yang sedang dilanda musim final exam.

kedua,
selamat hari lahir (29/9/1990) buat sahabat saya,Nova Kasrianti yang berada di Kuala Kubu Baru.Dah 19 dah kakak saya yang sorang ni.Dia pon sedang exam. Semoga berjaya=) Sayang dia sokmo.Jangan lupa plan kita cuti kali ni,bukan senang dapat cuti sama.

Ketiga,
Selamat hari lahir buat adik sepupu saya,Abdul Hafidz bin Othman,anak sulung Paman dan bibik saya yang berada di Pandan Indah KL.Dah tinggi dah budak ni,kalah akak.Dia nak SPM tahun ni,buat yang terbaik!Kak Limah doakan Apiz berjaya selalu ya.Baru tau birthday Apiz dr Mak Sham ni.

Keempat,
Selamat pengantin baru buat Kak Sarah dan suaminya,Abg Asphan.Kak Sarah ni akak kawan baik saya.Maaf tak dapat hadir ke dua2 majlis di Pahang dan Selangor.Semoga akak bahagia ke akhir hayat=)

Itu sahaja untuk kali ni...
SALAM AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
DARIPADA SAYA DAN KELUARGA..

0 ulasan: