By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Salam.. Sepanjang minggu ni macam2 terjadi.Suka dan duka.Minggu ni last short sem.Tak sedar je dah tamat short sem.Kenangan belajar Arab lev...

Minggu yang penuh dengan cerita...

Salam..
Sepanjang minggu ni macam2 terjadi.Suka dan duka.Minggu ni last short sem.Tak sedar je dah tamat short sem.Kenangan belajar Arab level 3 mmg tak dapat dilupakan. Macam2 ada.Gelagat kami yang belajar Arab sahaja.Sabar je la ustaz dan ustazah dengan kami.Pagi tadi final exam Arabic level 3.Alhamdullilah selesai dah..InshaAllah lepas ni APT lak.Harap2 dapat lepas maharat mane2.Hu3.=pMasalah MUET ngan APT pun dah beres.Saya perlu datang ke Nilai utk ambil APT Selasa ni.Lepas habis MUET,balik semula ke Nilai.hehe.
Saya nak minta maaf kat Aisyah sbb tak tau keadaan jd cam ni.Kebelakangan ni mungkin saya terlalu sibuk,(sibuk ke?) sampai tak jumpa Aisyah.Saya harap awk terus kuat ye!Pasal lain jangan risau.Insha Allah tak de ape2.Apepun,awk ttp kwn saya.Dah lame tak spend time same2 kan??tak pe2 cuti ni kite g jalan if everything da ok.=)
Oh ye...Jumaat lepas saya balik kampung.Pengalaman baru memandu dari KL sampai Johor.Tapi guna kereta Mak Sham.Saya tak rase terlalu penat.Mak Sham kata saya ni ''mabuk stereng'' kot.haha.Ape2 je lah.Sebenarnya saya nak belajar berdikari.Dah biase nanti senang utk masa akan datang=p Awal pagi lagi dah bertolak.Lawak betul masa kat tol.Nak ambil tiket,jauh..Terpaksalah memanjangkan tangan.Tu kali pertama kat highway.Kenderaan agak banyak.Mungkin semua nak balik kampung sempena cuti Hari Pekerja.Tak tido mak sebab saya yg bawa.Alhamdullilah kami selamat pergi dan balik.Rindu kat kampung.Dapatlah merasa makan buah-buahan yang dipetik sendiri.Ada yang belum masak.Nampaknya kena balik lagi la...hahah.
Pagi Sabtu saya dan mak bawa Nenek Ujang jalan Bukit Gambir.Lama dah tak jalan2 sini.Dah banyak perubahan.Teringat zaman kanak2,selalu pergi bawa arwah nenek.Nenek mesti belanja saya ape2 mase dulu2...hehe

Kami pulang pada waktu pagi hari Ahad.Terus menuju ke Kl.Petang tu baru saya balik Nilai...Pengalaman yang cukup berharga buat saya.
Sekarang ni kat rumah...Isnin nak Muet..Selasa datang Nilai exam dan pindah bilik.Doakan semua berjalan lancar ye!!=)

0 ulasan: