By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

tahniah! Entri kali ini agak berbeza.Ucapan tahniah saya layangkan buat semua sahabat yang berjaya menamatkan pengajian di Kuliyyah al-Lugh...

TAHNIAH BUAT SAHABAT-SAHABATKU...

tahniah!



Entri kali ini agak berbeza.Ucapan tahniah saya layangkan buat semua sahabat yang berjaya menamatkan pengajian di Kuliyyah al-Lughah Waddin,Pekan dan mencatat keputusan yang cemerlang dalam Sijil Tinggi Agama Malaysia(STAM)2008.Sepatutnya saya bercadang untuk mengikut 2 orang sahabat baik saya ke sana untuk mengambil keputusan tetapi saya tidak berkesempatan.Sebagai peneman.Maaf yer! Sedih jgk sebenarnya. Aisyah je dapat temankan.

Saya dengar ramai yang dapat mumtaz dan jayyid jiddan. Antaranya,NOVA,SOLEHAH,HASHIM,ZULKIFLI,AZIANA,KHAIRUL dan SYED. Maaf jika nama anda tak disebut.=) Kejayaan kalian adalah hadiah terbaik buat mak dan ayah.

Alhamdullilah dengan kejayaan ini. Insha Allah kalian semua dapat meneruskan perjuangan dalam menuntut ilmu. Semoga kalian dapat apa yang terbaik! Pilih baik-baik ya. Ada juga sahabat-sahabat yang bertanya pandangan saya. Saya cuba membantu jika boleh.
Ramai yang nak menyambung pelajaran di Mesir terutamanya lelaki.Asalkan korang semua teruskan buat yang terbaik=) Perjalanan masih panjang. Banyak cabaran yang menanti kita semua.Semoga terus tabah.Allah sentiasa bersama kita.
Kepada yang mendapat keputusan yang kurang memberangsangkan,teruskan usaha anda! Pasti ada hikmah di sebaliknya.Jangan putus asa.
Gambate! Chaiyok! Aza aza Fighting!

p/s: sorry x semua ada gmbr kat atas tu...

2 ulasan:

norMAzuan MUstafa berkata...

tahniah untuk anti n rakan2
moga islam itu lebih syumul dengan kejayaan antum sekalian

syukran ya ukhti...