By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

assalamualaikum hai semua.. setelah sekian lama,saya meninggalkan blog ini,saya kembali semula..hihi Cewah!! Pejam celik pejam celik dah hab...

assignments dah datang

assalamualaikum
hai semua..
setelah sekian lama,saya meninggalkan blog ini,saya kembali semula..hihi
Cewah!!
Pejam celik pejam celik dah habis minggu kedua untuk semester 2 di CFS IIUM ni. Pelbagai perkara yang telah saya lalui. Sya belajar subjek-subjek baru. Walaupun contact hours saya tidaklah seperti rakan-rakan yang lain tetapi bagi saya tanggungjawab saya tetap berat sebagai pelajar. Kini saya punya masa yang terluang. Saya harap saya dapat meningkatkan prestasi saya dalam semester ini.

Apa yang terjadi lagi?
Saya risau kat seseorang ni. Saya harap dia akan berada dalam keadaan yang baik dan kembali semula seperti sebelum ini. Insha Allah.. Doakan dia ya.

Tugas-tugas yang diberi oleh pensyarah sudah mula bertambah. Saya harap saya dapat menyelesaikannya secepat mungkin. Saya harap saya dapat buat yang terbaik.

Aktiviti yang terbaru kat sini ialah pergi gim.. Exercise dengan kawan-kawan.Baik untuk kesihatan..
Seronok....hihi

Saya gembira berada di sini.Kawan-kawan semua ok. Apa yang x ok harap2 saya tak la terpengaruh. Semoga saya dilindungi daripada perkara yang tidak baik.

Jauh di sudut hati saya,saya tetap rindukan seseorang. Walaupun jauh di mata dekat di hati. Nak tahu siapa?
Dialah insan yang teristimewa di hati saya..hihi.Cubalah teka...

Sekarang dah pukul 3.26 p.m. Majoriti ahli bilik saya ni sudah melelapkan mata.Midah pergi kelas..hihi
Seronok tengok mereka tidur.Kejap lagi nak ikuytr jejak mereka juga.
Kena siapkan kerja-kerja malam ni sebab esok ada LEADTRAIN.. huhu. 2 hari tu...
Sekian daripada saya...Kam sahamida=) Sarangheyo

0 ulasan: