Monday, March 16, 2009

1 langkah je lagi...

Coretan daripada Nor Halimah Ahmad Ramli at 1:55 PM
pagi tadi..
tepat 8.30 pagi,saya dan mak bertolak ke institut memandu..
rutin harian saya masa cuti sem kali ini..
bosan juga kadang2..
tapi sementara ada masa dan keazaman yang amat kuat ni..
saya mesti dapatkan lesen kereta...hihi
lesen moto dah ada,tinggal kereta je lagi..
bezanya auto n manual..
tu la cabaran...
hehe selama ni drive kete auto jer..
tp syok gk,mcbr
n dapat tau cara pandu kete,gear auto n manual..
cepatlah!!nak lesen...
pagi tadi ujian kelayakan..
macam masa ambil lesen moto dulu..
dupdap dupdap...
jantungku berdegup kencang..
saya katakan kepada diri saya
SAYA BOLEH!=)

Alhamdullilah dah lulus ujian kelayakan
tinggal test JPJ je..
Doakan saya lulus ek??

Lepas ni saya harap saya tak menyusahkan banyak pihak dah...
nak kena hantar dan ambil saya..
saya boleh drive tapi sayangnya tak de lesen..
saya minta maaf kat semua yg sy dah susahkan selama ni...
terima kasih...

mood: excited=))

0 comments:

 

Flavor of my life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea