By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Bismillahirrahmanirrahim. tu dia tajuk aku. mak-mak sangat. Al-maklumlah misi nak jaga badan lepas bersalin tambah lagi encik suami bagi ...

mencari set pantang dan barut lepas bersalin

Bismillahirrahmanirrahim.

tu dia tajuk aku. mak-mak sangat. Al-maklumlah misi nak jaga badan lepas bersalin tambah lagi encik suami bagi full support huhu Ni lagi semangat,nak dapatkan berat cantik dan bentuk badan kalah anak dara hahaha

Tengah survey set pantang dan barut nak guna lepas bersalin.
Setakat ni yang aku research antara yang top bagi set berpantang ialah NONA ROGUY, TANAMERA dan AMWAY. If lebih suka set tradisional, mostly pakai AIR MANCUR.

Baca blog irine nadia, dia prefer set NONA ROGUY. Macam nak beli NR je tapi aku perlukan pandangan dan pertimbangan dulu supaya tak membazir huhu Help me,,,

Yang aku tahu NR ni ada tablet phytonatal yang sangat meletop tu,korang wajib tau yang ni sebab famous sangat hehe Tablet ni khabarnya bagus untuk sembelit lepas bersalin gituh. Set NR ni merangkumi set penjagaan luaran dan dalaman. Harga average 300+. Ada jugak yang beli dapat harga less than 300,mungkin time promo hehe. Sesiapa yang ada jual bawah 300 tu,email la aku huhu

Yang aku survey dalam set NR ni ada:

Image result for nona roguy

1-Akar herbanika- untuk dalaman
2-Krim herbanika barut-luaran
3-Herbanika lulur-luaran
4-Minyak herbanika-luaran
5-Uncang cuci herbanika
6-Phytonayal-dalaman

Kepada yang ada pengalaman dengan NR, please leave your comment yer. huhu Bantulah bakal ibu ni,no experience heheh

Thanks..



0 ulasan: