Monday, November 10, 2014

All the best, Cikgu to be, Cikgu Panda:)

Coretan daripada Nor Halimah Ahmad Ramli at 8:08 PM
Bismillahirrahmanirrahim
Entri ni khas utk seseorang yg rapat dengan saya by blood.
Yang masa kecik dulu, kalau arwah nenek nak beli pape,kena beli dua dan sama.
Tak pun colour je lain.
Haha sampai sekarang pun aku rasa taste aku ngan ko lebih kurang je. Tapi paling ingat balik raya 2012,tengok hp tetibe model sama ,kaler je lain. Kalo nak bebel pasal ko,aku terlalu banyak kenangan dgn ko,sampai esok pun tak habis,

gambar masa 2012 kot. Apesal minyak sangat muka aku tu,panda oi? :p


Buat Cikgu Panda a.k.a Farah a.k.a sepupu sebaya.(panda sangat sebab dua2 gila panda)
All the best wei final ko for last sem.
InshaAllah ko boleh buat. hehe
Habis exam roger aku tau.Nanti kite g berjimba:p
Chaiyookkk!!
Aja-aja fighting^_^
lepas ni mesti ko jadi cikgu garang ni hehe ok

Wassalam
NHAR
Mahallah Nusaibah.

0 comments:

 

Flavor of my life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea