By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

29 September 2012 Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari ulangtahun kelahiran buat sahabat baik saya,   Nova ...

Selamat hari lahir, Nova ^_^


29 September 2012



Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan selamat hari ulangtahun kelahiran buat sahabat baik saya, 

Nova Kasrianti binti Kasman. 

Semoga Allah melindungi awak dan memudahkan segala urusan awak. Terima kasih awak. Dah 22:) Saya sayang awak.


Buat awak,maaf saya tak dapat raikan hari lahir awak yang ke 22 ni.
Apapun, saya sentiasa mengharapkan yang terbaik buat awak.

Saya tahu awak kuat dan sangat-sangat matang dalam membuat keputusan, because you're my sister..
Thanks for always praying for me,dear.
Happy Birthday,my dear!


Lots of love, 
Imah Ramli, your best friend a.k.a your sister :)

0 ulasan: