By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Bismillahirrahmanirrahim Sekian lama blog saya sepi tanpa sebarang coretan. Hari ini saya mesti lakarkan sesuatu :) Sudah hampir 6 bu...

Terima kasih, fotografi:)

Bismillahirrahmanirrahim
Sekian lama blog saya sepi tanpa sebarang coretan.
Hari ini saya mesti lakarkan sesuatu :)
Sudah hampir 6 bulan bersama si nikon sayang:)
Banyak yang saya pelajari semenjak berteman dengan kamera kesayangan ini.
Salah satu yang yang saya cukup hargai ialah minat saya ini mengajar saya untuk lebih dekat dengan dunia sekeliling.
Belajar tentang ciptaan Yang Maha Esa. 
Belajar tentang proses kehidupan insan sekeliling.
Belajar tentang segalanya sewaktu lensa mata mula tertumpu dan seterusnya lensa kamera mula merakamkan setiap detik itu.
Teringat kata-kata seorang sahabat baik saya: Buatlah apa yang kita suka sebab itu satu kepuasan.
Terima kasih ,kawan:) Benar kata awak, setiap kali saya bersama si nikon merakamkan detik sekeliling,saya rasa sangat gembira sebab itu antara yang saya paling suka.
Tidak memiliki DSLR bukan bermaksud tak boleh shoot. 
Yang penting kita boleh rakamkan detik itu mengikut interpretasi kita sendiri sehingga membolehkan "audience" memahami dan belajar sesuatu dari foto itu:)
Jadi pesan saya buat semua, lakukan sesuatu yang anda suka selagimana ia tidak bertentangan dengan kehendak-Nya.InshaAllah itu salah satu cara anda menghargai segalanya.
Percaya pada diri:) Berikan peluang untuk diri anda. 
Kepada yang punya minat seperti saya, ayuh jadikan minat kita bermanfaat untuk semuanya juga.
Hari ini saya "shoot" di Pekan Sehari Temerloh". Tempat saya sendiri:)
Saya akan kongsi beberapa foto sepanjang saya bersama nikon sayang.
Selamat berhujung minggu dan semoga hari ini lebih baik daripada sebelumnya:)

NHAR 1608,
Wassalam


0 ulasan: