Thursday, December 29, 2011

Saya akan rasa rindu:"(

Coretan daripada Nor Halimah Ahmad Ramli at 11:19 AM


Bismillahirrahmanirrahim
Hari ni, hari yang sedih buat saya.
Memang jadi lumrah kan,setiap pertemuan pasti ada perpisahan.
Namun,saya masih mengharap jodoh kami masih ada.

Nor dan Abi dah balik ke kampung mereka,Indonesia.
Rasa terngiang-ngiang kat telinga suara gelak tawa dan tangisan mereka berdua.
Sunyi .
Mak pun akan sunyi,sebab tak de Nor nak panggil nenek.
Tiada suara anak kecil yang akan kedengaran di pagar rumah saya lagi.
Tiada lagi si anak kecil yang akan mengejar kereta saya dan mak sebab nak ikut jalan.
Tiada lagi Nor yang nak panggil saya "kakak"
Tiada lagi.
Membuatkan saya terkenang kembali saat Nor dilahirkan.
Istimewanya
Kami antara yang pertama lihat dia. Sebab tu saya rasa Nor istimewa sebab waktu mak dia nak bersalin,berkejar-kejar kami hantar ke hospital,pengalaman saya.
Saya lihat bagaimana Nor dan Abi membesar.
Dah 2tahun berlalu.Rasa baru lagi.
Abi pun dah besar. Kakak harap kakak boleh jumpa Nor dan Abi lagi.
InshaAllah.
Jangan lupa kakak di Malaysia!
Kakak akan rindu anda berdua sebab dua-dua dah macam adik-adik kakak.
Semoga selamat tiba di Indonesia. Jaga diri baik-baik.
Semoga kita ketemu lagi.
Sedih sangat sebab Nor dan Abi dah balik,datanglah sini lagi='(



Lots of love from kakak.
NHAR

0 comments:

 

Flavor of my life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea