By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

kelaskan ikut negeri^^ ucapan daripadaku&keluarga tulis-tulis bersepah,lepas tulis alamat. antara kad-kad yang s...

Kisah Kad Raya


kelaskan ikut negeri^^



ucapan daripadaku&keluarga


tulis-tulis


bersepah,lepas tulis alamat.


antara kad-kad yang selamat kulayangkan.

Bismillahirrahmanirrahim

Alhamdullilah,masih diberi kesempatan berada di bulan yang penuh keberkatan.
Hari ni sudah 13 Ramadhan,bagaimana travelog Ramadhan anda kali ini?
Semoga semakin bersemangat dalam melakukan ibadah,inshaAllah.

Sudah lama saya biarkan blog ini tanpa sebarang kata atau khabar.
Mungkin banyak masa di luar dengan hal-hal lain.
Jangan sangka saya online selalu bererti tiada kerja di luar.

Alhamdullilah
Perniagaan semakin baik,rezeki bulan Ramadhan.
Saya sudah pun mempunyai rakan kongsi merangkap sahabat baik saya.
Aisyah
Terima kasih.Semoga kita berdua terus kuat menghadapi cabaran dunia perniagaan.
Bila difikirkan kembali,urusan ini ada hikmahnya.
Membuatkan kami selalu bertemu muka,rapat seperti zaman persekolahan.
^_^

Oh,berbalik kepada tajuk entri saya kali ni.
Pasal kad raya.
Setelah 2 tahun tak pos kad raya.
Kali ni semangat,sebelum puasa saya dah buat rancangan ni.
Dah beli kad raya=p
Alhamdullilah,saya dah pun selamat melayangkan kad-kad raya buat keluarga dan sahabat handai di seluruh Malaysia.
Khabarnya,ada yang sudah menerimanya.
Saya harap kamu semua sukakannya dan saya mohon maaf.
Yang belum terima,tunggu ya.
Terutama yang dah bagi alamat masa saya minta sebelum puasa lagi.
InshaAllah ada kad akan menyapa sahabat-sahabat tak lama lagi.
Kenapa saya masih hantar kad raya sedangkan sudah terdapat pelbagai teknologi terkini yang mudah dan menjimatkan?
Sebab saya rasa kad raya lagi istimewa.
Lagi dekat di hati.
Perasaan menerima kad raya jauh berbeza daripada menerima sms mahupun emel.
Itu pendapat saya,mungkin anda berbeza pendapat.
Apapun yang penting ikhlaslah dalam menyampaikan sesuatu.
InshaAllah semua akan berjalan lancar.

Kad raya sudah selamat.
Sekarang masanya untuk memikirkan kuih raya=p
Di samping tu jangan lupa rebutlah kelebihan Ramadhan yang Allah hadiahkan buat kita.
Hanya tinggal beberap hari,raikannya dengan cinta kepada-Nya^^

Kepada semua yang membaca entri kali ni,saya ucapkan selamat terus beribadah,meraikan bulan ini,moga terbaik dari sebelumnya,InshaAllah.
Jaga diri semua^^

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

thanks emah...rjin btol..antar kad rye..wat kuih rye sniri...tp btol la,kad rye lg bermakne even leh sms.lame x dpt kad rye smenjak ade msms ni...sms leh dlete,kad smpan smpai bile2 kn :) thanks sgt2 emah...love,deela sabree

same2 dila=) kbtulan cuti,bkn sng dpt pluang cmni.hehe. its ok,dear=)thanks for visiting my blog