By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

bismillahirrahmanirrahim, bicara diari sufi memikat hati saya. membelek-belek setiap helaian naskahnya membuatkan saya ingin memilikinya. se...

bicara diari sufi.


bismillahirrahmanirrahim,
bicara diari sufi memikat hati saya.
membelek-belek setiap helaian naskahnya membuatkan saya ingin memilikinya.
sekarang,alhamdullilah selamat saya tamatkan episod dalam kisah si diari sufi
sebab saya sukakan setiap bait kata-kata dalam setiap rangkap.
setiap hari walaupun dah habis baca,saya akan baca satu episod dalam diari sufi.
penuh dengan pengajaran dan indahnya kata-kata itu jika dapat dipraktikkan.
diselitkan dengan bait doa-doa kepada Yang Maha Esa.
menyelusuri langkah dalam kehidupan.
doa itu senjata mukmin.
renungkanlah setiap kata-kata yang penuh seribu satu pengajaran.
diari sufi buku keempat yang saya miliki semester ni.
sukanya saya dapat beli buku.
kepada yg belum ada,jom lah baca diari sufi.
^_^
wassalam

0 ulasan: