By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

PERATURAN 1-Sebutkan nama dan link bagi pemberi award ini; Saya ditag oleh Syed Putra Ikmal..Betul kan full name Syed??=p terserempak dekat ...

TAG=5-FIVE KHAMSAH


PERATURAN
1-Sebutkan nama dan link bagi pemberi award ini;
Saya ditag oleh Syed Putra Ikmal..Betul kan full name Syed??=p terserempak dekat Arabic Department di UIA Nilai. Blog si Syed ni : Pandang Dari Sisi Aku.

2-Tajuk post wajib ada perkataan 5-five-khamsah.
Saya baru buat tag ini ok??=p

SOALAN CEPUMAS
5 nama samaran kamu :
Imah(kawan-kawan kat UIA panggil ni)
Limah(kawan-kawan di sekolah dan sepupu2)
Adik(Mak ,Pak Cik Mak Cik belah mak dan sepupu belah mak)
Akak(sbb sorang je,jadi boleh jd akak atau adik)
budak Korea@kecik(sbb suka tgk cerita korea dan lagu korea,budak bilik E-2-1 CFS panggil cam tu)

5 tarikh penting dalam hidup kamu :
16 Ogos 1991
11 Febuari 1950
5 Mac 2007
1 Ramadhan
27 Rejab

5 perkara yang kamu buat semalam :
edit gambar my first customer=p
beli meja nak kenduri
tgk video yang tak habis2 lagi dalam laptop ni
pam minyak kat Petronas Mentakab
baca buku Umrah

5 perkara yang buat kamu gembira :
Buku!
Bila org2 sekeliling saya gembira terutama mak saya^_^
Tengok budak-budak comel.
Jumpa keluarga tersayang dan kawan-kawan.
Bila jumpa kucing^_^

5 drama/filem kegemaran kamu :
Full house
My Girl
Boys over flower
Baby and Me
Ayat-ayat Cinta

5 hobi kamu :
baca buku
online
tangkap gambar dan edit.
memandu sambil memerhatikan kenderaan di jalan dan mengingat plat=p
suka main^_^

5 orang yang kamu suka/sayang :
Ayah yg dirindui^_^
Mak saya
Kawan-kawanku tersayang!
Sedara-mara
Siapa2 yg sayang saya!

5 tempat percutian idaman kamu :
Korea^_^
Paris
Jepun
New Zealand
Dubai!

Syed tambah lg?=p
5 Lagu Kesukaan :
Swear it again-Westlife
Hold my hand-Maher Zain
For The Rest of My Life-Maher Zain
Mahar Cinta-Devotees
Cinta Tak Berganti-CT

5 Pelakon Kesukaan :
Lee Da Hae(pandai bawa watak berbeza)
Song Hye Kyo
Mason Moo yang comel=p
Lee Dong Wook
Aya Ueto

5 orang yang kamu nak tag :
Aisyah Sufi
Baem
Hashim Ramli
Kak Amy
Norahil Husna


p/s:siapa nak tag lagi?saya tunggu ni.Maklumlah cuti=p


0 ulasan: