By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

only you,my mum! bismillahirrahmanirrahim. selamat hari ibu buat mak sa...

saya anak Mak^_^

only you,my mum!
bismillahirrahmanirrahim.

selamat hari ibu buat mak saya.

Ibu

Artist: Firdaus
Song Category: Nasyid

Tiada dapat dinilaikan
Pengorbananmu selama ini
Terima kasih oh ibu
Kasih sayang
Cinta murni

Sejak kecil
Hingga kini
Ku dibelai dan diberi
Sinaran

Oh... ibu
Oh... dengarlah ratapanku anakmu
Oh... terima kasih
Oh... Ibu
Oh... dengarlah ratapan dari anakmu
Oh... terima kasih

Ibu pesanan ku genggam
Ku semat segala ajaran-Nya oh
Oh... tidak kulupa
Erti kehidupan
Ibu dikaulah
Yang tersayang

Akan hukum
Pegangannya
Tidak kulupa
Suruhan Yang Esa



setiap hari pun,hari untuk mak..
mak yang paling kenal dengan anaknya ini.
akak ni memang kadang2 agak nakal.
tapi mak sabar dengan akak.
mak sokmo ada tak kira waktu akak jatuh atau bangun.
apa yang mak korbankan tak terbalas dek akak.
mak sangat tabah orangnya.akak kagum dgn mak.
akak harap akan jadi setabah mak jugak!
walaupun 90% kata "saya macam ayah".tak kira perangai atau muka..
tapi saya tetap anak kesayangan mak.
sesetengah bab akak ikut mak kan??kesimpulannya,saya tetap anak mak dan ayah^_^
the only one!
you're great mum!never left me alone.always understand me better than anyone else.
thanks for everything and forgive me for my mistakes.
I LOVE YOU,MAK^_^ mmmuaaah! only you,mak^_^
Smg mak sentiasa dirahmati-Nya dan bahagia selalu.

Syurga itu di bawah tapak kaki ibu..Hargailah mereka selalu.



p/s:sayangilah ibu anda,mereka sentiasa menyayangi anda!
wassalam.

0 ulasan: