By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Sabtu Pergi melawat Mak Cu sekeluarga di kampung. Mak u baru saja keluar dari wad. Seronok suasana di rumah Mak Cu. Rindunya zaman dulu masa...

3hari

Sabtu
Pergi melawat Mak Cu sekeluarga di kampung.
Mak u baru saja keluar dari wad.
Seronok suasana di rumah Mak Cu.
Rindunya zaman dulu masa tinggal di kampung.
Semoga Mak Cu sihat kembali.

Sempat singgah di bandar ikan patin.
Tak makan pun ikan patin.
Singgah di kedai-kedai kain.
Meninjau jika ada yang berkenan.
Memang ada tapi nanti dululah.
Saya suka satu baju tu.
Tapi kena fikir dulu.

Ahad
pagi,saya tak ke mana-mana.
setia di rumah
rancangan ke pekan sehari dibatalkan.

petang Ahad,saya keluar dengan Tikah,jiran saya.
Ingat nak bawa adik-adiknya sekali tapi tak de kat rumah.
Kami berdua jelah.
Seronok jugak,dah lama kami tak bersembang macam ni.
Pergi makan di IRC,Temerloh.
Makan je saya ni.
Saya makan Chicken Chop, Tikah makan Tom Yam.
Hari ni giliran akak belanja tau.
Hampir 2 jam di situ,sembang macam2.
Ssya sudah seperti kakaknya.
Jadi kami berkongsi cerita,teringat kembali zaman kanak-kanak.
Selalu bermain bersama,berbasikal bersama.
Kini,kami dah besar.
Jarang dapat jumpa.
Tikah 18,tunggu SPM.
Good luck for your SPM result,sis!
Pulang dari IRC,dapat jemputan majlis ulangtahun kelahiran di rumah Mak Cik Nor.
Makan lagi,dah kena panggil masuk.
Selamat Hari Lahir yg pertama,adik Fendi!

Isnin
duduk di rumah.
sempat ym dengan sahabat tercinta.
sahabat2 di bilik dia sekali.
macam dah biasa pulak.
best pulak,dah lama tak call guna ym.
hampir sejam lebih di ym.
tak taulah bila dapat jumpa dia.
rindunya kat dia.jaga diri tau.
tak dapat den nak teman g airport..sorry..upss..
cadangan nak keluar batal,mak kurang sihat.
tangguh ke esok.
nak tukar IC(muka dah berubah),ambil geran tanah,pergi bank,macam-macam lagi.
Semoga segala berjalan lancar.

0 ulasan: