By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

bismillahhirrahmanirrahim... satu kata yang sukar untuk ditafsirkan. saya tahu itu semua sukar buat dia. saya hanya bisa berkata-kata dan me...

rindu..

bismillahhirrahmanirrahim...

satu kata yang sukar untuk ditafsirkan.
saya tahu itu semua sukar buat dia.
saya hanya bisa berkata-kata dan mendengar.
kerna bukan saya yang melaluinya.
Allah tahu akan kemampuan hamba-Nya.
Mugkin saya tak sekuat dia.
mungkin ada kebaikan dia memilih sebegini.
saya rasakan ada sesuatu yang mengganggu dia.
saya harapkan yang terbaik untuk dia.
saya menghormati segala apa tindakan yang dia ambil.
saya faham cuma hati saya tetap risau,gundah-gulana memikirkannya.
saya minta maaf atas tindakan yang saya ambil tanpa henti baru-baru ini.
mungkin sekarang tak seperti dulu.
ada yang berubah antara kami.
walauapapun...
saya nak dia tahu,saya sayang dia.
saya harap kami tetap sahabat selamanya.
jangan jadikan sesuatu,apapun sebab yang merenggangkan persahabatan antara kami.
persahabatan ini sukar untuk dibina semula jika sudah punah.
kepercayaan antara kita,semoga berkekalan.
ambillah masa untuk sendiri jika perlu.
inshaAllah saya ada jika dia memerlukan seseorang.
salam rindu buat sahabat tercinta yang dirindui.

jika dia baca entri ini,saya harap sangat dia dalam keadaan baik.

sahabatmu,
N.H.A.R

p/s:entri yang agak personal.saya terpanggil untuk menaipnya.maaf..

6 ulasan:

Fauzan Ghazi berkata...

angah.
mintak bersabar ye.
cu tahu.
angah mesti tahu yang acu kuat ntuk hadapi ap yg sdang berlaku.
jgn risau ya.
:)

baiklah.
I'll try..

Fauzan Ghazi berkata...

kita sama2 doakan dia ok2 saje ea..

ibrahemazamanzain berkata...

saya harap imah baik-baik sahaja. selamat menempuh dunia degree.

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

insha Allah,everything akn ok tok die..Cume perasaan nk tau tu ttp ade.Tp Angah x leh paksa Acu.> Fauzan

terima kasih.inshaAllah semuanya akan kembali normal.Imah risau psl bff Imah..