Monday, December 14, 2009

Kamu sudah 18,Cik Farah

Coretan daripada Nor Halimah Ahmad Ramli at 12:03 AM
Bismillahhirahmanirrahim..
Alhamdullilah,walaupun saya sedang memikirkan tentang hal saya untuk esok sempat juga nak pos kat blog ni.
14 Disember 2009
Tunggu je tarikh ni sebab Cik Farah kita baru masuk 18=p
Sedangkan saya sudah 18 tahun 4 bulan.
Tapi tak mengapa saya tunggu kamu.
Kini,kita dah sebaya.
Tak sedar je dah 18.
Teringat kenangan zaman kanak-kanak bersama Cik Farah ni.
Apa-apa mesti nak sama.
Macam kembar tapi dah besar ni baru nampak taste kita banyak yang dah berbeza.
Dah la jarang jumpa kan?5 tahun yang lepas macam-macam perangai kita kan.
Nak lagi bila kat kampung.
Apapun saya tetap sayang kamu,Farah=D
Semoga hidupmu lebih bererti dan diredhai Allah.
Jaga diri.
p/s: jgn lupa cuti dah nak abis tuh!=p

0 comments:

 

Flavor of my life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea