By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

DEDIKASI BUAT TEMAN-TEMAN BILIK... Salam rindu buat sahabat-sahabat .Saya layangkan ucapan rindu khasnya buat yang pernah sama-sama melelapk...

Saya sayang kamu...




DEDIKASI BUAT TEMAN-TEMAN BILIK...
Salam rindu buat sahabat-sahabat .Saya layangkan ucapan rindu khasnya buat yang pernah sama-sama melelapkan mata bersama di E-2-1,D3-10&E1-1.Dorm yang pernah saya jejaki dan menetap sewaktu di CFS IIUM,Nilai.Kini,semua tinggal kenangan.Perkenalan kita menceritakan pelbagai kisah.Suka dan duka bersama.Alhamdullilah,saya diberi peluang mengenal sebuah lagi erti persahabatan.Pertama kali jauh dari keluarga.
Saya nak listkan nama2:

Bella,Law,Selangor:Rakan sekatil saya dari sem 1 sampai akhir.Selalu ade sesi ''talk'' bersama dia sebelum lelap.hehe.Ramai yang ''jeles''=p Seorang yang sangat best!Banyak persamaan tapi paling ketara,kami suka hijau.Everything in green colour !Suka lagu kapak=p macam2 dah lalui ngan Bella walaupun baru setahun setengah kenal.

Midah,IRK,Kedah:Mula2 dulu takut dengan dia tapi dah kenal jadi kamceng,pernah juga berselisih faham tp alhamdullilah selesai.Punya minat yg sama.
Tak pernah sangka akan jadi rapat dengan dia.

Tikah,IRK,Kedah: Sangat baik orangnya.ni lah calon isteri terbaik.Cekap dalam membuat kerja2 rumah.hehe.confirm..mudah mengalah.cakap cam slow tp kuat,jgn marah tkah..=)Dia ada pantang.Pantang tengok baby dan budak-budak comel.

Sarah,BEN,Kelantan: Sokmo kongsi cite ngan dia.Pernah sampai ke rumah saya kat Pahang.Punya someone yang sedang menuntut di luar negara.Semoga berakhir di jinjang pelamin.=)

Jiha,Law,Kedah: Suka kemas.Bila dia marah,dia akan kemas.Gelaran yang dia beri untuk saya Imah si"budak kecik".Sokmo mesej dia sebelum tidur walaupun sebelah je katil.
Kash,Law,Kelantan: Ni banyak peminat,kan Kash?Namanya Kashrah.Suka nyanyi lagu anak ikan,suka hijau,banyak cakap gak ni.

Azie,IRK,Kelantan: Pendiam tp kalau dah kenal tau lah cam ne..

Pa'an,Law,Selangor: Ketua bilik yg sangat best..Kakakku yg kusyg! Duk atas katil saya,seorang master english=) punya seekor kucing nama Bambi,saya suka tanya pasal Bambi.Seorang yang cemerlang.

Fana,BAR,Selangor: Seorang yg sangat busy,jarang kat bilik tapi bila dia dah balik,dengar dah suara dia dari bawah.Ceria dan suka sangat warna pink.

Angah@Rahmawati,Law,Terengganu: Paling senior drpd kami . Selalu beri kami tunjuk ajar dan selalu tegur kami jika salah.Apa pun angah ni jenis spoting je.Kalau dah bilik ngan dia taulah.Angah suka fikir siapalah dan macam mana lah perangai bakal suami saya? Kenapa ye angah?

Ain,Law,Kelantan: Adoai Ain,punye abe di PJ. Apa pun best kalo da knl Ain.Ain sokmo buat air dan roti bakar utk kami kan..huhu

Su,Law,Kelantan: hehe ssshhh..ni akak kedua kami.Kak Su yang x mcm 20 pon..huhu. seorang yang pintar dan rajin.suka bising ngan dia kat bilik study.rindu pulak masa tu..Tak sabar tunggu Su kahwin dengan ......??

An-Nur,IRK,Kedah:Budak paling comel di bilik kami,selalu x de kat bilik.byk aktiviti.seronok dapat kenal An-Nur.

Mira,BEN,KL: seorg yg nampak garang tp x pon. hehe. cik fakta kami,sokmo keluarkan fakta dia bila bercakap.dia x suka sepah2 ok.

Amy,Econs,KL:macam amoi cina.ceria dan suka gk tgk cerita Jepun dan Korea.Penjual brooch..huhu

Dila,Law,KL: suka nyakat dia guna kucing,suka gelak.hehe.kalau bab nak merepek,jalan je ngan dia ni

Fyza,Law,Sabah:kenal dia masa sem 1 lg,budak Sabah.seorang yang kuat semangat,lemah-lembut.

Juma,IRK,KL: kenal dia sejak sem 1 sebab sokmo g bilik Aisyah.Kelako orgnya.Sempoi je,selalu balik ngan dia.Juma,you're the best!

Rozie,IRK,P.Pinang:pendiam dan suke sorok2...hehe dlm loker ye.. sokmo kene tegur ngan dia..kih3=p suka panggil saya "budak korea"=p

Parihah@Pari,Law,Kedah: seorang yg nmpk garang tp ok je.
semua panggil dia Pari..Pari ni pon kuat smgt orgnya.

Teha,BEN,Selangor: 2 sem bilik ngan Teha ni.sangat suka akan Faizal Tahir.Anything about him,fanatik.huhu.suka gelak..baik dan terus terang.Suka kira saat nak balik.

Mira Diana,Law,Kelantan: sem 1 dan 2 bilik same. Mira suka panggil saya Imah Kecik.Lekat nama tu sampai sekarang.Mesra orgnya...

Mimi,Law,Perlis: sama macam Mira.Org Perlis,suka bergaya.hehe..

Fatin,BEN,Kedah: sudah di Gombak..

Imah dan Dila,IRK,Selangor: adik-beradik yang selalu bersama..

ade lagi x de nama??
bermula dgn satu nama mengungkap pelbagai peribadimu.
apapun saya sayang kamu semua..
maaf atas sgala kesalahan saya.
andai tersalah kata masa bergurau.
tersalah perbuatan.
menyakitkan hati kalian.
halalkan makan minum dan ilmu.
kita kan sokmo makan ngan minum sama2.
kongsi apa2 bersama.
rindu saat2 bersama.
terutama saat2 bg tazkirah.
medan perkongsian.
solat jemaah..
pagi,petang,siang,malam.
smg ia dpt berulang semula.
apapun saya nak semua tahu.
saya bahagia kenal dgn semua.
seperti yg imah pernah luahkan dulu
ingat lagi tak masa imah hampir buat korang nangis?
sesi tazkirah..
saya anggap semua macam kakak-kakak saya.
semoga hubungan kita terus kekal selamanya.
saat imah jatuh,bangunkanlah imah semula.
saat imah tersesat kembalikan imah ke jalan yg benar.
terima kasih semua=)
jaga Imah terutama bila Imah jatuh sakit.
Maaf menyusahkan semua
sbnrnye byk ag nak tulis sal korang tp x muat 1 blog ni.hehe
salam rindu dan sayang,
Imah..
p/s: ada video utk korang tp nti yer..




semester pertama kami







leadtrain paling best!


i love them


Birthday Jiha

2 ulasan:

N.Fizah berkata...

salam..


imah...sedih baca blog ney...rindu sangat kat imah....=(

rindu saat2 dulu..
semoga ukhuwah kita berkekalan di bawah paksi keredhaan Illahi=D