By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

kek=) ukhuwah kami alhamdullilah.. kita semua masih diberi kesempatan untuk melalui bulan yang penuh dengan keberkatan ini. kini saya berad...

::Ramadhan kali ini::



kek=)

ukhuwah kami


alhamdullilah..
kita semua masih diberi kesempatan untuk melalui bulan yang penuh dengan keberkatan ini.
kini saya berada di kampung belah ayah.
balik untuk 3 hari,lepas ni akan kembali ke Pahang.
masih keliru nak raya kat mana.
suasana kat sini jauh lebih meriah berbanding di tempat tinggal saya.
cuti pun tak lama.
jika saya berjaya menyelesaikan urusan reunion dalam masa 3 hari,saya akan pulang semula ke sini.
macam2 berlalu sepanjang ramadhan kali ini.
kali ke 2 saya berpuasa di Nilai bersama teman-teman tersayang,terutamanya warga E-1-1.
Kenangan ramadhan kali ini betul2 bermakna,seronok.
suasana ramadhan hidup di bilik kami.
alhamdullilah,berpeluang menunaikan solat terawih di masjid,pergi bersama kawan-kawan.
Jika seminggu lepas,students law yang ambil BLM agak sibuk,semua jadi kaki library..
sekarang masa untuk rehat bersama keluarga.
Alhamdullilah mooting dah pun selesai.
Saya belajar banyak perkara daripada mooting ni.
Kerjasama,keberanian,keyakinan,kekuatan dan macam-macam lagi..
Cerita pasal mooting ni macam-macam kisah..
Walau apapun itu adalah kenangan terindah yang amat bererti buat saya dan sahabat-sahabat..
Terima kasih Madam Mardhiyyah..Love you,super madam!
Rasmilah berakhirnya minggu pembelajaran untuk semester ini.
Terima kasih buat semua warga pendidik CFS IIUM,NILAI terutamanya Madam Badariah(GPL2),Madam Serisyah Zamila(Law &Society),Madam Mardhiyyah(Basic Legal Method),Ustaz Esam(Kitabah dan Qiraah) dan Ustaz Ahmad(Istimak).
Saat belajar di CG-01,C3-10,C3-11 dan C2-14 akan menjadi satu kenangan yang tak dapat saya lupakan.
Tak lupa buat sahabat2 tersayang,jangan terasa jika saya tak sebut nama.
Nadz,Fyza,Bella,Paan,Kimi,Nor@Chipmunk,Aida,Jiha,Yana,Diana,Kak Fatin,Yana,Saba',Pana,Angah,Su,Kashrah,Mira,Ain,Dila,Amy,Sarah,Mida,Tikah,Juma,Pari,Rozie,Azi,Pana,An Nur,Farah,Husna,dan semua...
Saya sayang kamu semua..
Insha Allah ukhuwah kita akan tetap berkekalan!
Teringat kenangan iftar jamaie Hisbah Ummu Qais,thanks to all..
Makan sama-sama dan pakai baju sama warna dengan perangai kita yang sempoi je..
Movie maker bilik kita dapat ''undian'' tertinggi la..=p
tahniah!!
Rabu dan Khamis baru2 ni,alhamdullilah rezeki kita.
Duduk bilik saya ni memang murah rezeki,makanan banyak
Rabu,Bella belanja kek,thanks to bella..
Malam tu memang seronok,sehingga kata-kata Bella berjaya membuatkan saya menitiskan air mata.
Maaf kepada kawan2 yang saya dah '' candid'' gambar dia,saya memang suka tangkap gambar..
=P untuk kenangan..
Khamis pulak,Jiha belanja kek lagi,kenyang perut kami..
Thanks to Jiha..
Itulah cerita Ramadhan terakhir di CFS.
Tadi smpai kampung,rumah tinggal jadi berhabuklah...
Seronok basuh rumah,setiap kali teringat akan kenangan di rumah nenek ni,macam2,sampai buat saya tersenyum sendiri..
sekian sahaja...
bersama kita teruskan amalan sepanjang bulan ini.
Ramadhan bakal berlalu meninggalkan kita...=(
Kepada sepupu-sepupu belah ayah,baliklah kampung!=p

















0 ulasan: