Tuesday, July 21, 2009

::HAPPY BIRTHDAY TO NUR ATHIRAH A.K.A KAK UDA::

Coretan daripada Nor Halimah Ahmad Ramli at 5:55 PM

alhamdullilah
masih sempat saya selitkan ucapan ini buat insan kecil yang lebih mesra dipanggil "kak uda."
Masa berlalu pantas,anak kelahiran tahun 2000 ini cukup 9 tahun hari ini.Saya antara insan yang paling rapat dengannya.Saya berpeluang melihat Kak Uda membesar,dari bayi hinggalah sekarang.Mukanya yang comel pasti menarik hati insan untuk mencubit pipinya dan mendekatinya.Pelbagai kenangan yang telah saya lalui bersamanya. Dulu Kak Uda selalu tinggal di rumah saya. Paling saya ingat,Kak Uda sangat suka akan gula-gula sehinggakan arwah ayah menggelarnya "Uya-uya." Lucu kan? Di mana ada saya, di situ ada dia. Ada yang mengatakan itu adik saya.Kadang-kadang saya iyakan sahaja.Memang dah macam adik saya pun.=)
Kak Limah nak ucap sanah helwa kat Kak Uda. Sekarang ni kita dah jarang jumpa.Saya tidak menetap di rumah seperti dulu lagi.Kak Limah harap Kak Uda belajar rajin2,hormat mak dan abah dan jaga diri baik2! Jangan nakal2 k! Jangan malas buat kerja sekolah..
Kak Uda dah besar..Hehe...

LOVE YOU,NUR ATHIRAH!




0 comments:

 

Flavor of my life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea