By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Sudah lama saya meninggalkan blog ni.. Habuk-habuk yang ada membuatkan saya terbesin sendiri... Semester baru sudah nak masuk minggu ketiga....

Entri ke 101

Sudah lama saya meninggalkan blog ni..
Habuk-habuk yang ada membuatkan saya terbesin sendiri...
Semester baru sudah nak masuk minggu ketiga.
Alhamdullilah berjalan lancar.
Tugasan mula diterima.
Semester ni ada 3 subjek law dan Bahasa Arab.
Agak mencabar semester ini.
Pensyarah-pensyarah yang mengajar kami sering berpesan dan memberi kata-kata semangat buat kami.
Alhamdullilah sehingga saat ini,saya masih berpeluang meneruskan pembelajaran di medan ilmu.
Semoga kita semua terus tabah meneruskan perjuangan dalam bidang masing2.
Buat sahabat-sahabat yang sedang bercuti semester,jaga diri baik-baik.
Semoga kalian dapat mengisi masa lapang yang ada dengan perkara yang bermanfaat.

Petang tadi saya terima satu mesej:

''Ting tong''
bunyi ''handphone'' saya menyapa..
tazkirah bersama:
fahami dan hayatilah hadis junjungan besar kita..
Ketika sepertiga waktu malam masih lagi tersisa
Allah turun ke langit dan menyeru kepada hamba-Nya..
"Adakah di antara hamba-Ku yang berdoa kepada-Ku supaya Aku mengabulkan permintaannya?Adakah di antara hamba-Ku yang meminta ampun kepada-Ku supaya Aku mengampuninya?Adakah di antara hamba-Ku yang meminta kepada-Ku supaya Aku memenuhinya" RIWAYAT BUKHARI DAN MUSLIM....

Terima kasih buat sahabatku yang jauh atas sms ini..

0 ulasan: