Saturday, March 14, 2009

Yesterday....

Coretan daripada Nor Halimah Ahmad Ramli at 7:36 AM



errrrrrrrr....sejuknya hari ni...=(
semalam hujan lebat tak henti2...
semalam saya balik kampung,masa drive kereta,saya hanya nampak cahaya lampu kereta dari arah bertentangan..
seram juga tapi mesti berani juga...
jalan raya pun penuh dengan air..
risau juga enjin kereta mati bila lalu,kereta tu kan rendah je..
tapi berani kan juga...
kereta lain boleh,saya mesti boleh juga
apapun tak sama dengan kereta pacuan 4 roda@ 4WD.
That`s why saya suka kenderaan jenis 4WD..Salah satu sebab saya suka...
Boleh lalu je bila air penuh kat jalan raya=p
ambil masa yang agak lama nak sampai kampung mak sebab hujan.
tekan minyak pun tak boleh laju sangat,lagipun bahaya..
alhamdullilah sampai juga akhirnya..

ada baby baru...
anak sepupu saya kat rumah mak cik saya tu
comey...

tak lama kemudian saya ikut mak cik dan pak cik saya pergi Kuala Lipis.
Ambil Mimi kat MRSM...
Jauh juga perjalanan..
Mencabar..Jalan macam ular kena palu...
seronok ni kalau dapat drive kat jalan tu=p
sampai di sana,Mimi dan rakan2 dah siap
terus balik...

sampai kat Chenor pukul 2 lebih...
lepas dah rehat2,petang tu saya dan mak balik rumah...
tadi mak tak ikut gi Lipis,jaga angah dan baby...

malam tadi saya kepenatan...
tidur pun awal...
bukan senang nak tengok saya tidur awal...

0 comments:

 

Flavor of my life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea