By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Hanya Allah memahami perasaannya Yahudi laknatullah Muslimah terus bersuara Hapuskan Israel salam.. Aktiviti saya pada hari ini agak berbeza...

DEMONSTRASI KEAMANAN BUMI PALESTIN



Hanya Allah memahami perasaannya

Yahudi laknatullah


Muslimah terus bersuara

Hapuskan Israel


salam..
Aktiviti saya pada hari ini agak berbeza. Aktiviti ini merupakan aktiviti yang kali pertama saya ikuti. Pada waktu pagi, saya ke kelas seperti biasa.
Selepas menamatkan '' study circle'',tepat jam 2.15 petang,saya dan rakan-rakan yang lain menuju ke blok B. Blok ''brothers'' kerana ingin menyertai demonstrasi. Ini merupakan kali pertama saya menyertai demonstrasi. DEMONSTRASI KEAMANAN BUMI PALESTIN. Sewaktu kami sampai,pihak polis sudah bersedia bagi mengawal keadaan.
Baju rasmi adalah hitam. Semua serba hitam. Dari jauh sudah kelihatan kain-kain rentang yang mengutuk Israel. Semua pergi dengan semangat yang membara. HAPUSKAN ISRAEL,BANGKIT TENTERA ISLAM!!! Pelbagai aktiviti dijalankan bagi menunjukkan kebencian kami terhadap kekejaman yang dilakukan oleh pihak Israel terhadap saudara kami di Palestin. Boikot barang-barang keluaran Israel. Bayangkan nyawa yang bakal terkorban dengan setiap perbelanjaan kita untuk produk-produk Israel. Renungkan bersama.....

0 ulasan: