By NORHALIMAH

Berkongsi rasa,tips dan cerita

LightBlog

Salam... Cuti tahun baru cina berlalu dengan cepat. Alhamdullilah saya semakin sihat. Baru petang tadi saya sampai di Nilai dengan menaiki k...

Cuti Tahun Baru Cina

Salam...
Cuti tahun baru cina berlalu dengan cepat. Alhamdullilah saya semakin sihat. Baru petang tadi saya sampai di Nilai dengan menaiki kereta akak Aisyah. Terima kasih bagi saya tumpang. Semalam saya dan Aisyah jumpa Nova. Seronoknya! Rindu sangat kat Nova. Seharian kami meghabiskan masa bersama Nova. Macam-macam yang kami sembangkan. Kami masih seperti dulu. Semoga persahabatan kami berkekalan.

Ada satu perasaan yang menjadi kebiasaan saya. Setiap kali sebelum balik,malam tu saya mesti rasa sedih. Kasihan mak tinggal seorang lepas ini. Mak mesti terasa ketiadaan saya pada mulanya. Semoga Allah sentiasa melindungi mak.

Saya di sini tetap meneruskan perjuangan. =) Saya sayang mak..

p/s:maaf saya agak xde mood utk menulis terlalu panjang..Saya keletihan kot..k salam

0 ulasan: