Monday, January 05, 2009

Cuti Mid Sem

Coretan daripada Nor Halimah Ahmad Ramli at 4:56 PM
assalamualaikum
Sedar tak sedar cuti seminggu telah tamat.Kini,saya kembali meneruskan perjuangan di bumi CFS IIUM,Nilai. Apa yang telah saya lakukan selama seminggu?~huhuhuhu~Adakah saya telah menggunakan masa itu dengan baik sekali???Satu persoalan!
Assignments masih ada yang belum dapat diselesaikan kerana sebab-sebab tertentu. Saya akan cuba selesaikan secepat mungkin.
Semalam exam BTQ, saya harap saya boleh dapat markah yang lebih baik. Saya tahu kejayaan saya adalah hadiah yang terbaik buat mak saya..=) Seluruh keluarga terutamanya belah ayah sangat berharap kepada saya. Saya lebih banyak bertanya dan agak rapat dengan adik-adik arwah ayah. Terima kasih semua..
Cuti baru-baru ni,saya tidak berkesempatan untuk berjumpa dengan sahabat-sahabat sewaktu zaman sekolah menengah,Nova dan Solehah. Hanya Aisyah saja yang bertemu dengan mereka. Rindu juga kat Nova dan Aisyah. Bukan saya tidak mahu bertemu dengan mereka. Memandangkan saya jarang balik ke rumah,jadi saya ambil masa ini untuk menemankan mak saya ke mana-mana sahaja.Mak kata,''Kalau tak de akak,mak tak gi mana sangat''. Jadi saya pun ikut je mak nak gi mana pun.


Saya dapat jumpa Aiman dan Kak Uda. Haha! Awal-awal lagi dah kena,baru sampai. Aiman dah panggil dah. Panggil apa??''Kak Limah tembikai" nak gelak rasanya.Kenapa panggil macam tu?? Sebab saya juga. Saya selalu mengusik dia setiap kali balik. Dah macam adik saya. Kak Uda pula??Sekarang dah ada handphone. Satu malam tu Aiman dan Kak Uda tinggal kat rumah. Kak Uda banyak tanya pasal tempat belajar saya. Kak Uda memang suka bercakap walaupun baru masuk 9tahun. Si Aiman lapar dan main game..hahah! Maka,jom kita main game dengan Kak Limah tetapi guna dekstop Ustaz la yer=p
2-3 kali juga ,saya dan mak keluar ke Mentakab.Beli barang-barang.Buat cermin mata baru.hihi. Saya saja je nak tengok Mentakab..hihii..Pergi Temerloh?sekali je.. Nak beli tudung yang kawan pesan..hihi...
Saya suka ''drive'' tapi tak suka sangat turun dari kereta..Pelik sikit=p


Mentakab



pemandangan masjid dari restoran Ketaparia,Mentakab


????

11Januari 2009

21hb Januari 2009

5 Febuari 2009

11 Febuari 2009

ada apa dengan tarikh ni?

tarikh-tarikh yang penting..



















0 comments:

 

Flavor of my life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea